اخبار روز سینما

بررسی نکات جالب اولین بازی فینالیست های «شب های مافیایی»؛ زودیاک» در آستانه انتشار دومین بازی Red-Blue War in Mid of Sicily

قسمت دوم فینال فینالیست های رئالیتی شو “شب های مافیا/ زودیاک” یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه ماه منتشر می شود که قسمت اول آن بسیار هیجان انگیز بود و برخی از بازیکنان از جمله فرزاد فرزین، سام درخشانی و… توانستند بازی خوبی از خود ارائه دهند، ضمن اینکه تقابل تیم های قرمز و آبی نیز به این موضوع کمک کرد. جاذبه از قسمت اول

به گزارش بازتاب آنلاین، یکشنبه شانزدهم اولین قسمت از فینالیست های زودیاک «شب های مافیا» روی پلتفرم فیلمو منتشر می شود که بدون اغراق این جذاب ترین قسمت از فصل دوم مسابقه مافیایی است که هر دو را دارد. ساختاری استاندارد به عنوان بازیکنانی با ویژگی های خاص (مثبت و منفی در این قسمت علیرضا بیرانوند، سام درخشانی، باربد بابایی، فرزاد فرزین، امیرحسین هاشمی، فاطمه بهارمست، مریم مومن، بهرنگ علوی، سروش رفیعی، سعید مهری، بهار). قاسمی و شیدا خلیق با هم به رقابت پرداختند.

جنگ سرخ ها بر سر «سروش رفیعی» و حذف او از بازی آغاز شد.

جنگ سرخابی | یکی از جاذبه های «شب های مافیا»؛ در «زودیاک» علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی از بازیکنان پرسپولیس و همچنین سعید مهری بازیکن استقلال حضور دارند. تاشه، فرزین، درخشانی و علوی تعصبات شدیدی نسبت به هر یک از این دو تیم دارند. این یک امتیاز ویژه برای مسابقه محسوب می شود که از قضا بر عملکرد یک نفر یعنی علیرضا بیرانوند سایه می اندازد.

نمایش واقعی
علیرضا بیرانوند از لحظه ای بر اساس تعصبات پیراهن باشگاهش بازی کرد.

بارو تعصب | یکی از چهره های محبوب فصل دوم “شب های مافیا”؛ زودیاک” علیرضا بیرانوند است که نه تنها نشان داد که مافیا را به خوبی می شناسد، بلکه شوخی های کلامی و رفتاری او فضای مسابقه را روشن کرد، اما در قسمت اول فینال فینالیست ها شرایط متفاوت بود.کاپیتان پرسپولیسی ها با دیدن همبازی اش در این باشگاه حسودی کردند مثل همیشه محفوظ بود و کاپیتان سوم قرمزها بلافاصله این چالش را قبول کرد و از همبازی هایش حمایت کرد، حتی اگر او هم عضوی از این تیم باشد بیرانوند دیوانه وار عاشق شد که نتیجه آن افت عملکرد او نسبت به قسمت های قبلی بود. او حتی با سعید مهری (بازیکن استقلال) و سام درخشانی (هوادار استقلال) رابطه خوبی داشت. این اتفاق باعث سردرگمی بیرانوند بازیکن نقش پزشک شد. تا جایی که مریم مومن (بروج) و بهرنگ علوی (مافیا) را به اشتباه نجات داد. در مقاطعی احساس می شد که بیرو متوجه حضور فرزین در شهر می شود، اما بر اساس همان عصبانیت اولیه در حادثه سروش، او را نجات نمی دهد. این اتفاقات فرامتنی به نفع حزب تمام شد و آن را از یکنواختی نجات داد. برخی از کاربران دروازه بان پرسپولیس را متهم کردند که دارای تعصبات ناروا و تلاش برای محبوبیت بیشتر در بین هواداران است. ما چنین نظری نداریم، اما برخی می گویند بیرو نیز بر موج محبوبیت سروش سوار شده است.

نمایش واقعی
فرزاد فرزین قهرمان بی چون و چرای قسمت اول فینالیست ها بود.

سام و فرزین و بهار | در این مسابقه فرزاد فرزین خوش شانس بود که توانست تحقیقات شبانه دو مافیا و مشاجرات آنها را به تصویر بکشد. یکی یکی از پایه های موفقیت شهروندان بود. با این حال در لحظه آخر قوی نبود و با شک و تردید کار را ادامه داد. چون می توانست مریم مومین را بیرون کند تا شهر به راحتی پیروز شود. پسندیدن یکی در قسمت هایی که فرزاد فرزین خوب کار کرد اما در فاز آشوب اشتباه کرد. سام درخشانی نیز جزو فینالیست های «شب های مافیا» است. «زودیاک» به خوبی درخشید. او بارها به بیرانوند پرداخت و مدعی شد که او شهروندی است که در دام نابردباری افتاده است. امیرحسین هاشمی اما پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد و با کمی شانس و استدلال درست به زودیاک دست نزد. آنچه در مورد بهار قاسمی قابل ذکر است این است که در اتاق مردگان دست از تخریب بیرانوند برنداشت و عملکرد او را به سخره گرفت!

نمایش واقعی
سعید مهری مثل دور مقدماتی بازی خوبی انجام داد.

ساختار خوب | قبلاً اشاره کردیم که “شب های مافیایی؛ زودیاکو” از حروف اضافه رنج می برد، مثل سخنرانی طولانی و خیابانی یا احساسی بودن فضای شهرام قیدی که هیچ ربطی به مسابقه ندارد، اما در فینال همه صحبت ها بود در راستای مسابقه و چالش قبل از شروع بازی هم جذاب بود و اتفاقاً به سرعت بازی کمک کرد حرف و نظرش توهین آمیز نبود.

قسمت دوم فینال فینالیست های «شب های مافیا/ زودیاک» به کارگردانی محمدرضا رضائیان و کارگردانی محمد بحرانی یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه ماه منتشر می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا