اخبار روز سینما

معرفی کامل سریال ترکی بی رحم (Gaddar) با نقش آفرینی چاعاتای اولوسوی و زمان پخش آن!/جزئیات

سریال ترکی بی رحم (Gaddar) جدیدترین سریال مافیایی شبکه فاکس ترکیه با بازی چاتای اولسوی، سامیا آیدوان و انور سایلاک می باشد.

سریال Gaddar به تهیه کنندگی Ay Yapım از شبکه فاکس پخش می شود. بازیگران سریال بی رحم شامل  چاعاتای اولوسوی، سمیه آیدوعان و انور سایلاک خواهند بود. سینان اوزتورک (Sinan Öztürk)  کارگردان و هورر ابه‌اوغلو (Hürer Ebeoğlu) فیلمنامه نویس سریال بی رحم هستند.

سریال ترکی وحشیانه

این سریال داستان جوانی به نام لونت را روایت می کند که خانواده و دوست دخترش را رها کرده و به سربازی رفته است. پس از حادثه وحشتناکی که در آنجا برای او اتفاق افتاد، لونت به مردی ترسناک و بی رحم تبدیل می شود. در طول سریال، روند بازگشت او و اینکه چقدر وحشیانه می شود را تماشا می کنیم.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی بای رحمبیوگرافی بازیگران سریال ترکی بای رحم
 از سمت راست سمیه آیدوعان Sümeyye Aydoğan با بازی “آیدان”، چاعتای اولسوی Çağatay Ulusoy در نقش “لونت” و انور سایلاک Onur Saylak نقش “مدیر” را بازی می کند.

چاعتای اولسوی بازیگر نقش اول سریال در 23 سپتامبر 1990 در استانبول به دنیا آمد. این بازیگر 184 سانتی متر قد و 81 کیلوگرم وزن دارد. او در مسابقه بهترین مدل ترکیه که در سال 2010 برگزار شد، اول شد.

او با سریال “نامش را فریحا گذاشتم” Adini Feriha Koydum به شهرت رسید. از دیگر مجموعه های تلویزیونی او می توان به هاکان محافظ، نفوذی، خیاط، جزر و مد و فیلم‌های سینمایی دلیبال، زندگی‌های کاغذی و … اشاره کرد.

همانطور که در بین بازیگران  بی رحم مشخص است، سمیه آیدوغان نقش اول زن را بازی خواهد کرد. او اولین بار د رسریال Duy Beni “مرا بشنو”  ظاهر شد. بعدها در سریال تابستانی Dönence بازی کرد. این بازیگر زیبا 2 آوریل 1999 به دنیا آمده و 168 سانتی متر قد و 55 کیلوگرم وزن دارد.

اونور پسیلاک نقش مدیر شرور سریال را بازی خواهد کرد. این بازیگر در 12 می 1977 در آنکارا به دنیا آمد بابل، کلاغ، گودال، تصادف (یا برخورد)از جمله مواردی هستند که به عنوان بازیگر ظاهر می شوند. از جمله سریال های تلویزیونی به کارگردانی انور می توان به “شخصیت” و “Uysallar” اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی بای رحمبیوگرافی بازیگران سریال ترکی بای رحم
لاچین جیلان در نقش «فاطما»،  اردال اوزیاعجیلار Erdal Özyağcılar  با بازی “اکبر بالتاجی” و هاکان سالینمیش Hakan Salınmış نقش “داوود” را بازی می کند.

لاچین جیلان در 25 نوامبر 1965 در ازمیر به دنیا آمد. دختر پشت پنجره، دلیبل، درویش غالب و … از جمله آثار اوست. او بازیگری را به صورت حرفه ای از سال 1984 آغاز کرد.

Erdal Özyağcılar در سال 1948 در بورسا به دنیا آمد. این بازیگر به خاطر دستاوردها و عناوین خود در تئاتر شهر استانبول شناخته می شود. Özyağcılar پیش از این در سریال های تلویزیونی مانند خانواده زیبای من، سیب ممنوعه و قهرمان  ظاهر شده بود.

هاکان سالینمیش در 3 آوریل 1964 به دنیا آمد. این بازیگر که به عنوان بازیگر تئاتر شناخته می شود، از سال 1993 به طور فعال در سریال ها و فیلم های تلویزیونی حضور دارد. این بازیگر باتجربه پیش از این در سریال های تلویزیونی خانه تولدت سرنوشت توست، محکوم، جلسه نمایندگان و … حضور داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی بای رحمبیوگرافی بازیگران سریال ترکی بای رحم
آیتک شایان Aytek Şayan با بازی “گورکان”، نسلیهان یلدان Neslihan Yeldan با نقش “اویا” و فاتح برک شاهین Fatih Berk Şahin در نقش “روزگار”

آیتک شایان در سال 1985 در ازمیر به دنیا آمد. این بازیگر 38 ساله فارغ التحصیل رشته تئاتر دانشگاه بیلکنت است. او با شخصیت Lais در سریال تلویزیونی Diriliş Ertuğrul شناخته می شود. او پیش از این در آثاری چون آدمک و بارباروس‌ها  حضور داشته است.

نسلیهان یلدان در 25 فوریه 1969 در استانبول به دنیا آمد. او از کنسرواتوار دولتی دانشگاه استانبول فارغ التحصیل شد. این بازیگر موفق پیش از این در فیلم هایی چون  هرچه باداباد، عروس استانبول، فصل گیلاس و تو در خانه ام را بزن بازی کرده بود.

فاتح برک شاهین  در سال 2004 در استانبول به دنیا آمد. این بازیگر جوان 19 ساله تحصیلات خود را در دبیرستان معمار سینان  به پایان رساند. وی پیش از این در مجموعه های تلویزیونی مانند Sarmaşık Zamanı، Hakim، Yalancıحضور داشته است. این بازیگر نقش روزگار برادر لونت را در سریال گدار بازی می کند.

معرفی شخصیت ها

  • لونت
  • آیدان
  • روزگار برادر لونت
  • مدیر (کاراکتر منفی)
  • اویا مادر آیدان
  • داوود پدر هاکان
  • فکریه معلم لونت و آیدان با بازی دنیز اوزمن “Deniz Özerman”
  • گورکان رئیس پلیس
  • فاطما مادر لونت
  • اکبر بالتاچی یکی از معروف ترین و شجاع ترین قلدرهای ترکیه

سوالات متداول

ژانر سریال بی رحم چیست؟

درام

تعداد قسمت های سریال بی رحم مشخص است؟

خیر، نمایش این سریال هنوز کامل نشده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا