اخبار روز

بایدن: ترامپ نتایج انتخابات 2024 را نخواهد پذیرفت

به گزارش بازتاب آنلاین، بایدن پیش بینی کرده است که رقیب انتخاباتی او در صورت شکست در انتخابات 2024، نتایج را نخواهد پذیرفت.

به گزارش فارس، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه در این کشور، نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2024 را نخواهد پذیرفت.

بایدن در مصاحبه با سی ان ان در مورد واکنش ترامپ به نتایج انتخابات پیش بینی کرد و تصور کرد که او برنده نهایی انتخابات آینده این کشور خواهد بود.

او به مجری برنامه گفت: به شما قول می دهم که نتیجه انتخابات را قبول نخواهد کرد.

اظهارات بایدن در واکنش به اظهارات ترامپ در هفته گذشته بود، زمانی که او در مصاحبه ای گفت: “اگر همه چیز صادقانه باشد، من با خوشحالی نتایج انتخابات را می پذیرم. اما اگر اینطور نیست، باید برای قانون کشورتان بجنگید.” “

اگرچه کمپین بایدن و کاخ سفید قبلاً به اظهارات ترامپ پاسخ داده بودند، بایدن بار دیگر در این برنامه ترامپ را فردی غیردموکراتیک خواند.

بایدن قبلا ترامپ را تهدیدی برای دموکراسی آمریکا خوانده بود و حالا آخرین اظهارنظرهای او نشان می دهد که او در انتخابات نوامبر چگونه رفتار خواهد کرد.

جیمز سینگر، سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن، بیانیه‌ای درباره ترامپ منتشر کرد و خطاب به او نوشت: در پایان: ترامپ تهدیدی برای قانون اساسی و تهدیدی برای دموکراسی ما است.

سینگر ادامه داد که مردم آمریکا در ماه نوامبر شکست دیگری را در انتخابات به ترامپ تحویل خواهند داد. زیرا آنها هنوز افراط گرایی، تمایل او به خشونت و عطش او برای انتقام را رد می کنند.

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا