اخبار روز سینمافیلم و سریال

بازیگر معروف سریال باشکنت درگذشت

بازیگر سریال Başkent بر اثر قارچ سیاه درگذشت.



به گزارش ورانداز:

بازیگر سریال باشکنت در بیمارستان درگذشت

بازیگر سریال Başkent بر اثر قارچ سیاه درگذشت.

«ملوک تولونژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت و پیشکسوت برنامه های رادیو، تئاتر و تلویزیون گلستان پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان بر اثر زخم سیاه ناشی از ویروس کرونا و کاهش سیستم ایمنی بدن درگذشت.

ملوک تولونژاد بازیگر گلستانی سریال باشکنت و رادیو، تئاتر و برنامه های تلویزیونی گلستان پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان درگذشت.

بازیگر گلستانی سریال باشکنت «ملوک تولونژاد» پیشکسوت برنامه های رادیو، تئاتر و تلویزیون گلستان پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان بر اثر جراحات سیاه ناشی از ابتلا به ویروس کرونا و کاهش سیستم دفاعی بدن درگذشت. پایتخت سری اول سریال نیز سال هاست که به صورت فعال در عرصه تئاتر حضور دارد که از جمله بازیگران این سریال می توان به «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین فر» اشاره کرد.بازیگر سرمایهبازیگر سرمایه

دلیل اصلی درگذشت بازیگر سریال Başkent

خانم ملوک تولونژاد پس از ابتلا به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفتند، اما متاسفانه به دلیل عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه، سیستم ایمنی بدن ایشان به شدت ضعیف شده و بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. به این نکته هم باید اشاره کنیم که سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم، بازی خانم ملوک تولونژاد را به خوبی به نمایش می گذارد.

وی همچنین در فیلم تاکسی برگشت که از شبکه طبرستان به کارگردانی آقای محمد حسین صفری پخش می شد حضور داشت.

خانم تولون نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر ثابت نقی را بازی می کرد. نقی در ورزش کشتی پایتخت 5 حضور داشت و خانم طلوع نژاد نقش لیدر این سریال را بر عهده داشت.

شنبه 20 شهریور ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد 1400 در گلستان، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه برنامه های رادیویی گلستان است که با بازی در سریال های پایتخت 5 و پایتخت 6 به دلیل قارچ سیاه و بیماری قارچی رایج به شهرت رسید. . دارفانی که با کرونا و بیماری های شایع دست و پنجه نرم می کرد آخرین خبر امسال را وداع گفت.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا