اخبار روز سینما

اکران همزمان «مست عشق» در ایران و ترکیه/«هنده ارچل» وارد ایران می شود؟







به گزارش ریمینو آنلاین، علی سرتیپی، مدیرعامل پخش فیلم سینمایی «فیلمیران» در گفت وگو با ایسنا، پس از اعلام تاریخ اکران عمومی فیلم «مست عشق» ساخته حسن فتحی، محصول مشترک ایران و ترکیه، گفت: وی با بیان اینکه نسخه کارگردان و تهیه کننده مورد نظر منتشر می شود، گفت: ابتدا به فیلم عید فطر (22) فکر کردیم. فروردین، اما تا 29 ام فروردین چون در حال مذاکره برای اکران همزمان فیلم در ترکیه هستیم، به تعویق افتاد.

وی یادآور شد: برنامه اولیه اکران این فیلم اواخر بهار بود که طبق تصمیم دوستان این ماه در سینماها اکران می شود و شاید دلیل آن هم همین باشد. یکی دو هفته بعد، نمایش فیلم «مست عشق» در ترکیه آغاز می شود.

به گزارش بریگادیر، پس از اکران «مست عشق» در ایران و ترکیه، پخش بین المللی آن آغاز خواهد شد که مسئولیت آن بر عهده یک شرکت ترکیه ای خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره حضور بازیگران سرشناس ترکیه مانند هانده ارچل و اینکه آیا برنامه هایی برای حضور آنها در ایران وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: قطعا در حال برنامه ریزی برای این موضوع هستیم و به موقع در جریان قرار خواهیم گرفت. تکمیل شده است.

امیر سرتیپ با تشکر از حمایت وزارت مستشاری از اکران فیلم و پیش بینی خود از استقبال مخاطبان سینما در این روزها که بیشتر کمدی شده است، گفت: فکر می کنم با اکران «مست عشق» سالی جدید باشد. در ایران ممکن است اتفاق خوبی برای سینمای غیر کمدی بیفتد زیرا این فیلم پتانسیل کافی برای جذب مخاطب را هم از نظر تولید و هم از نظر بازیگر دارد. «عشق مست» به عنوان محصولی مشترک در خارج از ایران ساخته شده و می تواند جهانی باشد.

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیککل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپران و بوران کوزوم در «مست عشق» به نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه کنندگی مهران برومند بازی کردند.

داستان فیلم همزمان با زندگی مولانا و شمس تبریزی می گذرد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل نقش کیمیا خاتون را بازی می کنند.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا