اخبار روز سینما

اولین نظرات پارسا پیروزفر و شهاب حسینی درباره بازی در فیلم مست عشق. پیروزفر: نقش مولانا برایم فرصت بزرگی بود/ حسینی: شمس مرا با خود برد

پارسا پیروزفر بازیگر نقش مولانا در فیلم مست عشق ایفای این نقش را فرصتی بزرگ در زندگی خود دانست و از بازی در آن افتخار کرد. شهاب حسینی همچنین گفت که نقش شمس تبریزی را بر عهده گرفته و او را به عنوان یک بازیگر بزرگ کرده است..

به گزارش بازتاب آنلاین، اکران مردمی فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی سه شنبه بیست و پنجم. اردیبهشت ماه در هتل اسپیناس برگزار شد. پارسا پیروزفر در جمع عوامل فیلم حضور داشت اما شهاب حسینی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا در مراسم آنلاین حضور داشت.

پارسا پیروزفر در نقش “مولانا” در نمایی از فیلم “مست عشق”

پارسا پیروزفر حضور در این پروژه را فرصت بسیار خوبی برای خود دانست و گفت: این فرصت بسیار خوبی برای من بود که بتوانم قسمت بسیار کوچکی از زندگی مولانا را بازی کنم. طبیعی است که حضور در چنین نقش مهمی اتفاقی است که اگر می توانستم درصد کمی از آن را بازی کنم، به خودم افتخار می کردم.»

پیروزفر در ادامه توضیح داد: دوره ای که برای این سمت باید تحقیق می کردم برایم بسیار آموزنده بود، امیدوارم برای شما هم توصیه های خوبی داشته باشد.

شهاب حسینی که به دلیل مصدومیت نتوانست در مراسم حضور پیدا کند با ارسال فایل صوتی از حضورش در «مست عشق» صحبت کرد. وی با بیان اینکه هنوز این فیلم را ندیده است، توضیح داد که برای اولین بار بود که می خواست فیلم را ببیند و خیلی دوست داشت آن را ببیند اما متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی نتوانست حضور پیدا کند.

شهاب حسینی و پارسا پیروزفر ابتدا در اکران مردمی این فیلم درباره بازی خود در این فیلم اظهار نظر کردند.
شهاب حسینی در نقش «شمس تبریزی» در نمایی از فیلم «مست عشق»

حسینی همچنین درباره بازی در نقش شمس تبریزی گفت: شمس تبریزی از آن دست نقش هایی بود که بازیگر را تحت کنترل خود می گیرد و او را تغذیه می کند، امیدوارم اثر تولید شده در خور نام این دو بزرگوار باشد.

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی از پنجم اردیبهشت ماه اکران شد و در حال حاضر بیشترین فروش را در سینماهای ایران دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا