اخبار روز سینما

استیو کرل در ریبوت سریال The Office حضور نخواهد داشت

« استیو کرل »، هنرپیشه و کمدین مشهور دنیای سینما و تلویزیون، قاطعانه احتمال حضور خود در ریبوت سریال The Office را رد کرده است.

وی در یک کنفرانس خبری که به مناسبت اکران فیلم IF (اگر) برگزار شده بود، درباره دلایل عدم حضور مجدد در نقش «مایکل اسکات» صحبت کرد و گفت:

من سریال را تماشا می‌کنم؛ اما در آن حضور نمی‌یابم. این یک کار جدید است و دلایل مشخصی وجود ندارد که شخصیت من در آن حضور داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: سیتکام چیست ؟ معرفی محبوب‌ترین و بهترین سریال های سیتکام تمام دوران + 2023

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


استیو کرل در ریبوت سریال The Office حضور نخواهد داشت

پیش از این، سایر بازیگران این اثر مانند «جان کرازینسکی»، «رین ویلسون» و «جنا فیشر» نیز اعلام کرده بودند که در ریبوت سریال آفیس این سریال حضور نخواهند داشت. سریال The Office توسط «گرگ دنیلز» ساخته شده و نسخه آمریکایی این سریال، برگرفته از نسخه انگلیسی با همین نام ساخته «ریکی جرویز» و «استفن مرچنت» است.

این سریال علیرغم واکنش نسبتاً منفی منتقدان و مخاطبان پس از انتشار قسمت اول، با فیلمنامه قوی و بازی برجسته و فوق‌العاده بازیگرانش، به ویژه نقش بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ی «استیو کرل» در نقش «مایکل اسکات»، توانست در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیاری را به دست آورد و تحسین منتقدان را به خود جلب کند.

استیو کرل در ریبوت سریال The Office حضور نخواهد داشت

این سریال برنده بسیاری از جوایز شده و در لیست‌های بسیاری از مجلات و وب‌سایت‌های معتبر به عنوان یکی از برترین سریال‌های تلویزیونی تمام زمان‌ها شناخته می‌شود. در حال حاضر، خالق این سریال، «گرگ دنیلز»، در همکاری با «مایکل کومن»، در حال توسعه یک ریبوت از این سریال محبوب هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عدم حضور «استیو کارل» سریال جدید آفیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا