اخبار روز سینما جهان

ارتباط با مردگان/درباره «کفن‌ها» ساخته دیوید کراننبرگ

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، «کفن ها» هنوز پخش کننده آمریکایی ندارد اما در فرانسه پیرامید فیلمز توزیع جهانی این فیلم را خریداری کرده و آن را در 25 سپتامبر 2024 اکران می کند. این فیلم با 119 دقیقه طولانی ترین اثر کراننبرگ است. حرفه. دو فیلم دیگر او «زنگ های مرده» و «نهار آریان» با مدت زمان 116 دقیقه در رده های بعدی قرار دارند.

داستان در مورد یک تاجر مبتکر با بازی وینسنت کسل است که در حال سوگواری همسر فقید خود است، او دستگاهی ایجاد می کند که می تواند با مردگان در کفن و دفن شده ارتباط برقرار کند. فیلمبرداری طی چهار هفته سال گذشته در 19 ژوئن به پایان رسید. دیوید کراننبرگ هشتاد و یک ساله است. دایان کروگر دیگر بازیگر این فیلم سال گذشته در مساجبا گفت که در «کفن ها» در سه نقش بازی می کند. نقش همسر وینسنت، خواهر همسرش و یک «آواتار» که دستیار شخصی به حساب می آید. او گفت که این فیلم درباره غم و اندوه است و احتمالا شخصی ترین فیلم کارنامه کروننبرگ خواهد بود. و به طور ضمنی گفته می شد که این داستان می تواند مربوط به مرگ همسر کراننبرگ باشد.

موسیقی The Shrouds توسط هوارد شور ساخته شده است که بیشتر فیلم های کراننبرگ را به عهده داشته است. فیلم جنایات آینده کروننبرگ 2022 در جشنواره فیلم کن در بخش اصلی رقابت شرکت کرد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا