اخبار روز

آیا دوران بنزین به پایان می رسد؟ / در آمریکا در هر 15 پمپ بنزین یک ایستگاه شارژ وجود دارد

کریس آن، مشاور برق رسانی در Deloitte می گوید: «تقاضا برای شارژ کند نشده است. بسیاری از مشکلات منطقه ای حل شده است.

دولت بایدن در تلاش است تا این مشکل را با برنامه ملی زیرساخت خودروهای الکتریکی خود حل کند. برنامه 5 میلیارد دلاری بایدن برای کمک به ایالت ها و مناطق در ساخت ایستگاه های شارژ در جایی که بیشتر به آنها نیاز دارند طراحی شده است.

همانطور که محبوبیت وسایل نقلیه الکتریکی همچنان در حال افزایش است، انتظار می رود شبکه شارژ ایالات متحده به سرعت رشد کند. این خبر خوبی برای رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی است که به دنبال گزینه های شارژ بیشتر هستند.

از شارژرهایی که در سه ماهه اول عرضه شدند، 10 مورد در فروشگاه‌های Buc-ee و 9 شارژر در Wawas هستند.

ایالت هایی مانند ایندیانا، میسوری و تنسی شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد ایستگاه های شارژ سریع هستند. خرده‌فروشان نیز با تجهیز فروشگاه‌های خود به ایستگاه‌های شارژ، به این رونق دامن می‌زنند.

با این حال، سامانتا هیوستون، کارشناس خودرو، می‌گوید: “با وجود پیشرفت‌های اخیر، خودروهای برقی هنوز در برخی مناطق با کمبود ظرفیت شارژ مواجه هستند. در برخی از مناطق کشور، یافتن ایستگاه‌های شارژ به این راحتی نیست.”

با وجود پیشرفت‌های اخیر، هنوز مناطقی در آمریکا وجود دارند که فاقد گزینه‌های شارژ خودروهای الکتریکی هستند. با این حال، با محبوبیت بیشتر وسایل نقلیه الکتریکی، انتظار می رود شبکه شارژ عمومی آمریکا به سرعت رشد کند. این خبر خوبی برای رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی است که به دنبال ایستگاه های شارژ بیشتری هستند.

با گسترش شبکه شارژ، رانندگی خودروهای الکتریکی راحت تر و مقرون به صرفه تر می شود. این می تواند به تسریع پذیرش خودروهای الکتریکی و کاهش وابستگی ما به سوخت های فسیلی کمک کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا