اخبار خودرو

مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام شد

مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام شد

با بروز رسانی کاتالوگ رسمی پارس خودرو، مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام شد و این خودرو به زودی روانه بازار خواهد شد.

سایپا سهند پارس خودرو جدیدترین محصول گروه خودروسازی سایپا در واقع فیس لیفت ساینا است. خودرویی که خط طراحی اطلس را در جلوی خود دارد و دقیقاً همینطور است نقشه اطلس پایه فنی قدیمی را در فضای داخلی این خودرو می بینیم. سهند در نسخه های اتوماتیک و دو سرعته و در نسخه های استاندارد و دنده یک روانه بازار می شود.سهند س) وارد بازار می شود. حال با اضافه شدن اطلاعات جدید به کاتالوگ این محصول، مشخصات رسمی دوگانه سوز سهند نیز منتشر شده است. در زیر این نسخه ها را ارائه می دهیم.

مشخصات فنی سهند دوگانه سوز.

در زیر کاپوت سهند دوگانه سوز، همان موتور M15GSI را داریم که در اطلس و کوییک GX همچنین قابل مشاهده است اما این موتور می تواند حداکثر توان 77 را مطابق با استانداردهای CNG تولید کند. رزومه و در نهایت گشتاور دارای 116 نیوتن متر است. قدرت در این نسخه دقیقاً مانند نمونه های معمولی از طریق گیربکس است. کتابچه راهنمای 5 سرعت به چرخ های جلو می رسد. سهند دوگانه سوز در دو نسخه S و G دقیقا مانند نمونه های معمولی به بازار می آید که البته این دو نسخه هیچ تفاوت فنی ندارند و تفاوت این دو از نظر امکانات و آپشن ها محسوس است.

مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز منتشر شد.
مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام شد

کابین دوگانه سوز سهند و تاسیسات

پیش بینی می شود در کابین با نسخه معمولی سهند تفاوتی وجود نداشته باشد و همه چیز مانند سهند بنزینی باشد. در سهند دوگانه سوز تیپ S امکاناتی مانند سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها وجود دارد.TPMSچرخ فولادی 14 اینچی، سیستم تهویه دفترچه راهنما، پورت USB، روکش صندلی پارچه ای، کیسه هوا راننده و سرنشین، تودوزی داخلی دو رنگ، تنظیم آینه بغل برقی، سنسور دنده عقب، سنسور نور، چراغ روشنایی در روز و سیستم کنترل پایداری می توانید در نسخه G ویژگی هایی مانند آنتن کوسه، دوربین معکوس، صفحه نمایش چند رسانه ای 7 اینچی، سقف کشوییآینه های تاشو برقی، روکش صندلی های چرمی و پارچه ای، رینگ های آلومینیومی 14 اینچی و یک کنترلر چند رسانه ای روی فرمان اضافه شده است.

مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز منتشر شد.
مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام شد

کاتالوگ سهند پارس خودرو

مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز منتشر شد.
مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام شد

ویدیوی معرفی

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا