اخبار روز سینما

فیلم لاک پشت ها را تا پایان تقدیم می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: Turtles to the Bottom

ژانر: درام، عاشقانه

سال انتشار: 2024

کشور سازنده: آمریکا

کارگردان: هانا مارکس

امتیاز (imdb): 6.7

تهیه کنندگان: مارتی بوون، ویک گادفری، آیزاک کلانسر

بر اساس رمان: “لاک پشت ها در تمام راه” نوشته جان گرین

بازیگران: ایزابلا مرسده هانا مارکس اردک کتان- جودی ریس – پورنا جاگاناتان و…

داستان فیلم، خط کوتاه

داستان در مورد یک نوجوان 16 ساله مبتلا به اختلال وسواس فکری جبری است که به دنبال حل معمای ناپدید شدن یک میلیاردر است…

در مورد فیلم

این فیلم به موضوعات مهمی مانند سلامت روان، دوستی و بلوغ می پردازد. با در نظر گرفتن تجربه جان گرین در نوشتن داستان های جوانان، انتظار می رود این فیلم اثری تاثیرگذار و پرفروش باشد. فیلمبرداری این فیلم در سال 2022 در سینسیناتی، اوهایو، ایالات متحده آمریکا انجام شد. دو شرکت Temple Hill Entertainment و New Line Cinema مسئولیت تولید این فیلم ناتمام را بر عهده داشتند. «لاک‌پشت‌ها در تمام راه» فیلمی تکان‌دهنده و خوش ساخت است که به زیبایی چالش‌های زندگی با OCD را به تصویر می‌کشد. ایزابلا مرسده نقش آزا را با ظرافت و مهارت بازی می کند و بیننده را به سفری احساسی به ذهن آشفته اش می برد. کارگردانی هانا مارکس حساس اما مستقیم است و لحن رمان جان گرین را به خوبی حفظ می کند. فیلم از نظر بصری جذاب است و موسیقی متن آن نیز به خوبی حال و هوای داستان را منتقل می کند. این یک فیلم مهم و آموزنده است که به موضوعات مهمی مانند: سلامت روان، دوستی و عشق می پردازد. این فیلم نه تنها برای طرفداران رمان جان گرین، بلکه برای کسانی که به دنبال داستانی تاثیرگذار و فراموش نشدنی هستند نیز جذاب خواهد بود.

جنبه جالب فیلم.

یکی یکی از نکات جالب، حضور نویسنده رمانی است که فیلم بر اساس آن ساخته شده است.جان گرین او در این فیلم به عنوان معلم ورزشگاه ظاهر می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا