اخبار خودرو

اینترنتی‌ شدن درخواست کارت سوخت از خردادماه

اینترنتی‌ شدن درخواست کارت سوخت از خردادماه

مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد تعاون فرجا از راه اندازی سرویس اپلیکیشن کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خرداد ماه خبر داد.

گزارش کردن آخرین ماشین به گزارش تسنیم، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد فرجا در خصوص ثبت نام اینترنتی درخواست کارت سوخت هوشمند خودرو اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم باید از طریق درگاه های مختلف انجام شود، یعنی خدمات به مردم باید باشد. از طریق هر دو مراجعه حضوری و اینترنتی به مردم. کار شما قدرت انتخاب دارد.

وی با بیان اینکه مراجعه حضوری به کلانتری +10 نوعی حمایت از خدمات اینترنتی است، اظهار داشت: یک هزار و 100 کلانتری +10 در سراسر کشور وجود دارد که تمامی خدمات پلیس را به مردم ارائه می کنند.

سید هاشمی با اعلام اینکه درخواست صدور کارت سوخت به صورت اینترنتی انجام می شود، خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد فرآیند صدور کارت سوخت را به صورت آنلاین انجام دهد؛ اما در این راستا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد فرآیند صدور کارت سوخت را به صورت آنلاین انجام دهد. یعنی هم خودروهای جدید شماره گذاری شده و هم خودروهای دیگر (مثنی) می توانند درخواست خود را برای دریافت کارت سوخت به صورت آنلاین ثبت کنند.

وی افزود: با توجه به لزوم ارائه خدمات به مردم عزیز کشورمان در بنادر مختلف، خدمات ثبت نام کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد تعاون فرجا بیان کرد: این سرویس در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس + 10) ارائه می شود و از دفتر خارج نمی شود، بلکه به صورت درگاه موازی به صورت آنلاین راه اندازی شده است. درگاه ثبت درخواست و در مرحله اول با درخواست کارت هوشمند سوخت خودروهای جدید با شماره از ابتدای خرداد ماه عملیاتی می شود و هر از چند گاهی به سایر درخواست ها رسیدگی می شود و مردم عزیز می توانند اقدام کنند. در این راستا با مراجعه به وب سایت fcs.niopdc.ir در زمان مذکور.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا